Kızlar merhaba.18 günlük oğlum var. Hastanede ilk gün burnu tıkalıydı ödemden dolayı dediler ertesi gün açıldı zaten. Biz o sırada Fizyolojik serum almıştık kullanalım diye kendiliğinden açılınca hala kullanmadım. Sizler serumu nasıl ve hangi zamanlarda kullanıyorsunuz. Belirli bi zamanı olmalı mı yoksa her gün düzenli mi kullanmak gerekiyor.