Evet kızlar 3 ay önce bebis yapmaya karar verdik spirailim vardi cikarttirdim ha oldu ha olacak hala olmadı bebek zaten dogru durust adette olamadim cikarttigimdan beri gecikmeler yasadim ama yokmus ama bu ay farkli sanki adetime 3 4 gun var aşırı uyku hali var hani boyle ellemeseler hep yatip uyumak istiyorum kizim anne kalk uyuma diyor artik yavrum😁 gögüs hassasiyetim asırı derecede şişkinlik ve gaz var ne yesem şiskinlik rahatsizlik gaz yapiyor puff 🤦♀️ ve bunun yanisira bulantimda oluyor. Sık idrara cıkmada var ve idrarım cok ağır bi kokusu var. Bunlar belirti gibime geldi gerci adet olacagim zamanda bi gibi belirtilerim oluyor ama buayki farkli gibi geldi sizler neler yasamıtnız benim gibi bebiş isteyen yada bekleyen var mı ?☺