YigtnAnnesi Sürekli ağlama , sürekli salya akma , sürekli huzursuzluk uykuya dalamama uyumama gerçekten artık yoruldum oğlum bu kadar değildi hhala gaz sancıları bitmedi ve kolik bebek 😔
Engin_saliha YigtnAnnesi uyku problemi sürekli ağlama problemi bizdede var emziriyorum uyuyor bıraktığım gibi uyanıyor mız mız sanırım açlıktan ağlıyor benimki
Aliasafinannesi27 YigtnAnnesi canım kolikse sürekli yağlarla masaj yap karnına ve biogai gaz damlası kesinlikle kullan birde kucağında sakinlesiyirsa kucağında tut alışır deme kaybetme korkusu başlıyormuş bu dönemde bebeklerde
Rosequeen1 YigtnAnnesi tam 3 ay 25 günlük. Adı da yiğit. Sabahtan beri uyumuyo. Sürekli ağlıyo. Sürekli kucakta. Dişleri çok kaşıniyo. Perişanız gerçekten 🤦♀️ artık sinirlerim bozuldu ağlasa da almicam beşiğinden
YigtnAnnesi 5 dakika seviliyor 7/24 saat ağlıyor gerçekten hayattan artık zevk alamıyorum gceccek edecek diyorsunuz ama günler çok kısalıyor gibime geliyor
Engin_saliha YigtnAnnesi bizimkide 3 ay 10 günlük acaba mama veriyorsanız onun gaz yapma ihtimali varmı
Engin_saliha YigtnAnnesi 3 ay sonunda gaz problemi aazaliyor dedi doktorumuz inşallah geçer bizde azalma var eskisi gibi değil sadece açlık ve uykusuzluk sorunumuz var inşallah onlarda geçer
YigtnAnnesi Aliasafinannesi27 kucağımda da sussa keşke yarım saat susuyor geri başlıyor kilosuda çok iyi gazinoda alıyorum masajta yapıyorum 10 dkika sonra geri başlıyor 😔
Aliasafinannesi27 YigtnAnnesi o zaman tek çareniz sürekli egzersiz yaptırmak oynatmak yani bayağı bir yormanız lazım Allah yardımcınız olsun
YigtnAnnesi Rosequeen1 şuan ağlıyor benimkide gerçekten beynim yorukdu hiç mi susmaz bebek benim oğlumda yiğit öyleydi ama bu kadar değildi kızım cok fena 😔Aynilari vallaha napacaz böyle
Rosequeen1 YigtnAnnesi gaz falan değil bunlarinki. Atakdan dolayı böyleler bence. Ben annemin yanındayım onunla da birbirimize girdik çocuk yüzünden. Benim sinirlerim alt üst oldu allah yardımcımız olsun
Denizanasi92 YigtnAnnesi ne kullandınız? Ben probiyotikle birlikte kullandım bizim gazımız erken bitti ben ona bağlıyorum erken bitmesini biogaia kullandım sab simplexle beraber 3 ay 7 günlüğüz 10 gündür damla kullanmıyoruz
UmayandUraz Benim ikizlerim var şu an benimkilerde öyle ne dogru düzgün yiyolar ne dogru düsgün uyuyolar sürekli agıt bakalım nolcak
YigtnAnnesi Engin_saliha gerçekten bize Allah sabır versin 😔bünyem o kadar yorukduki hayattan zevk alamiom