Babyisot gnc15 oğluma kullandım kafa şekli düzeldi baya https://www.hepsiburada.com/lucky-day-dz-kafa-yastii-bebek-kafa-ekillendirici-yastik-pediatri-uzmanlarinin-nerisi-p-HBV000018490C?magaza=MakulF%c4%b1rsatlar&url_src=and-product-detail
Gul-42 gnc15 ucuz pahalı farketmez cok faydsını gordum 3. Ayda basladım 6. Aya kadar kulak kepçe falan olmaz nasıl olcak sırt ustı yatıyor kulagın kıvrılması lazım
ballicorek_ahmet gnc15 bizde kullandik yastiktan ziyade surekli aynı tarafa yatırmamanızda önemli. 2-3 gun saga yatirin sonra 2 gun sola. Bi sure sonra kendisi dönüyor zaten duz bi sekilde yatiyor.
gnc15 Babyisot bunda kulakları kepçe oldu çocuğun diyorlar yastıktan dolayı doğru mu ? Birde kaç aylıkken başldınz benimki 2 aylıkta uygun mudur
Babyisot gnc15 oğlum zaten hafif kepçe gibiydi o yüzden tam bişey diyemem ama olabilir çünkü kulağı katlanabiliyo ben 5.ayda kullandım yine de düzeldi kafası şöyle soylim arkası ütülenmis gibiydi şimdi maşallah baya baya iyi
Babyisot Umutunannesi_65 5.ayda kullandım ama ne kadar erken o kadar iyi oğlumun kafası artık ütülenmis gibi olmuştu herkes bu ne yan yatır diyordu yan da yatmiyordu sonra bunu kullandım baya işe yaradi
Kubra-34 Bizdede yamukluk var maalesef gep soluna ceviriyor kafasina sag tatafa yatmasi lazim ama kafa surekli o tatafta 7 ayligiz bizde faydasi olurmu acaba
Babyisot gnc15 hiç bu yönden düşünmedim oğlum hep sırt üstü yatıyordu bana tek sorun kulakları gelmişti onlar biraz kıvrılıyordu