Engin_saliha Kzlar 3 ay 10 günlük bebeğim kusmasindan dolayı reflü dendi Bebelac gold mamadan Bebelac gold ar ye geçtik 2 gündür ama çok katı geldi bana bide erimiyor pütürlü sizler kullandınız mı iyi geliyormu bebeklerinize yarıyor mu kilo bakımından
Aliasafinannesi27 Engin_saliha kuzum pütürlü olması suyu sıcak yapıyorsan ondan olabilir çünkü bende Bebelac gold nutriconfor kullanıyorum ben suyu sıcak yapiyormusum ondan pütür oluyormuş şimdi tam ılık yapıyorum suyu gayet güzel oluyor Katı olmasının nedeni ar mama olduğu için hangi ar mamayı alırsanız alın biraz katı olur
Aliasafinannesi27 Engin_saliha ben de bu ay başladım Bebelac gold a Bundan önce SMA almıştım ama bebeğim çok sevemedi onu o yüzden Bebelac gold’a geçtim şimdilik yiyor bir sıkıntımız yok kilo alımına da bakacağız artık
Aliasafinannesi27 Engin_saliha reflü bir bebek için zaten eğer anne sütü emiyorsa en faydalısı anne sütü emin olun Siz kendi sütünüzü artırmaya çalışın eğer bebek reddediyorsa
Engin_saliha Aliasafinannesi27 tek göğüs emziriyorum diğer göğsümde mastit olduğu için sütum kesildi tek göğüste ne kadar yetebilirki
Aliasafinannesi27 Engin_saliha inanın bebekler öyle pahalı şeyleri daha çok reddediyor size bir de BİM’in dibe baby biberonu var ya onu denemenizi tavsiye ederim benim bebeğim ne avent ne Chicco Ne nuk hiçbirini kabul etmedi en son arkadaşım bana bunu tavsiye etti ve gerçekten onunla mama içmeye başladı Hem anne süt içiyor hem de mama içiyor