15 günlük taze bir anneyim, çok da evhamlıyım geçen kustu diye acile bile gittik , bebeğim ağlayınca bende ağlıyorum , ilk zamanlar daha çoktu şimdi alıştım sanırım , sütüm birden geldiğinden bazen boğazına kaçıyor gibi oluyor ,öksürüyor çok korkuyorum bunları yaşayan var mı ? Destek olalım birbirimize 😞❤️