burjuvaanne rmys_shn2 onu hic bilmiyorum ama bayiltilmaya da gerek yok kuzum inan. Normal alttan muayene gibi ediyor hallediyor ve direk yuruyup gidiyorsun
birkovabirbalik rmys_shn2 anestezi istemedim iki dk bile sürmedi vakumlu kürtaj oldum. Kanamam iki gün oldu sonra geçti agzrım sızım olmamıştı.
Dilaylaa Arkadaşım özel bir yerde olmuştu ben yanındaydım yarım saat sürmüştü hiç uyutma felan olmamıştı sonra yürüyerek çıkmıştık 🤷
birkovabirbalik rmys_shn2 hayır hiç bir işlem yapılmadı öncesinde. Evet hastanede oldum. Doktorum çok iyi bir profösör. Kaç haftalıksın neden kürtaj oluyorsun