meyrakus EmZirme döneminde saç boyatan var mı bebeğim 3,5 aylık boyatsam sakıncası var mı beklemelimiyim?
Arzu_Doruk meyrakus ben 40 çıktı çıkalı boyuyorum şuan 6 aylık şükür bi sıkıntı yaşamadık yaşanmazda bence