Kızlar sezeryan ile doğum yaptım 2 ay oldu göbek hiç inmedi ve çok kötü duruyor bu beni çok etkiledi baya özgüvenim düştü dışarı bile çıkamıyorum, bana güzel göbeği iyice sarıp toparlayacak termal tayt takım vs önerir misiniz ama gerçekten etkisini gördüğünüz ve emziriyorum Bi sıkıntı olur mu kullansam şuan trendyol da Bi takım var 114 TL ye alt süt olarak sauna termal diye sizce onu alayım mı yoksa daha iyi bişey var mı lütfen yardımcı olur musunuz