Konu bebekler olunca ben çok hassas hissediyorum, belki bin bir emekle her seyin en organiği en zararsızı ile bebeğini büyütmeye çalışan bir anneye lütfen gelipte diş döneminde diş çıkarma jellerini önermeyin. Tetagil hariç hepsi çok ama çok zararlı. Tetagilde de kaşıntı ve ağrı önleyici bir madde yok. Muhtemelen granül hali masaj ile sürtünce iyi geliyor. Jeller için ben bir zararını görmedim de demeyin, gözle göremezsiniz :) diş kaşıntı döneminde salatalık ve ya havucu 4 orta incelikte dilime bölüp, buzluğa 15-20 dk atıp, onunla bebeğinizin dişlerine masaj yapar gibi sürtün hafif hafif ve ya kemirmesini sağlayın. En sağlıklısı bu :)