Wonderful_mom Kizlar 28 gün once sezaryen dogum yaptim ama sırtım hâlâ cok ağrıyor ayni sekilde omuzlarımda 😔 bu durum normal mi benim gibi olan var mi?
3melek_annesiii Wonderful_mom korkma canım normal bel ağrısı oluyor ama sonra geçiyor bende bazen belimden boynuma vuran başımı döndüren bir ağrı oluyordu ama geçti şükür. Birde omuz ağrısına hastahane de sıcak su torbası verdiler koydum iyi gelmişti belki işine yarar bebisini sağlıkla büyüt ❤
3melek_annesiii Wonderful_mom evet canim sürüyor birde bunyene bağlı narkoz da tamamen atmamış olabilirsin