Buhar cihazları var. Bu aylarda ilaç önermiyorlar ilaçsız yani sadece serum fizyolojikle çalıştırıp buhar tutun burnuna ağzına. Sonra belinden sırtına doğru taputman deniliyor o şekilde tıp tıp elinizi vurun. Daha sonra aspiratörle temizleyin. Günde 4-5 kez yapabilirsiniz. Videoları var internetten bakabilirsiniz. Benimde 4.5 aylık şükür azaldı 15-20 gün sürdü. Bronşiolite çevirmeden kurtardık.