Nslacar Selam kızlar 6. Ay aşısı yaptıran varmı ne gibi yan etkilerini gördünüz yarın gidicez yaptırmaya
Asafff__ Nslacar Allah a şükür bizde bi sorun yasamadık bana hemşire 4. Ayla aynı dedi sizde 4. Ayda ates felan oldu mu
melis_duru Nslacar benim kızımda ateş oldu 2 gün boyunca ☹ diğer hiçbir aşı ateş yapmamıştı, 6 ay boyunca hiç ateşi çıkmamıştı, 6 ay aşısında 38.4'e kadar çıktı