Eymenim11 Kizlar 11 ay once oğlumu kucağıma aldim.sezeryan doğumum dan sonra adet günüm 7 ise 4 gun filan oldu ve şuanda 12 gündür geciktim acaba boyle durum yaşayan var mi yarında test yapacam inşallah şuanda olmaz diye dua ediyorum ya
plakayerli Eymenim11 olma ihtimali var mı peki korunms durumunuz nasıldı ve normalde hiç gecikir misiniz
Deletedmom_73 Eymenim11 Bende daha önce 2 hafta geciktim yine geciktim şu an 4 gündür yok 2 haftayı bulursa bende doktora gidicem 😔