Yesim_asaf Benimde kızım 7 aylık arkasına yastık koyarak, önüne oyuncaklarını koyarak oturtuyorum gün içerisinde, birde mama sandalyesinde oturuyor. Hiç düşünmedim ben açıkçası bunu, her bebek özel ve farklı, o kendini ne zaman hazır hissederse oturur bence diye düşünüyorum. Sizde üzülmeyin illa belirli bir ay olması gerektiğini düşünmüyorum, doktorumuzda hiç sormadı bile bunu en son randevumuzda hatta🌸