Kızlar bebeğim 2 ay 12 günlük, izmir’e yakın oturuyoruz ve bu hafta sıcaklar başladı. Oda sıcaklığı 30 derece, gece ancak 26 dereceye iniyor.
Gündüz sadece bezle duruyor oğlum, gece kısa kollu zıbın giydiriyorum.
Emziriyorum ama ayrıyetten su vermek gerekir mi?