Kızlar merhaba :) sorum yukarı da bu iğneyi kullanan var mı? Güzel sonuçlar aldı mı? İnsilün direncim var. Gebelik şekerim vardı hamileyken ve malesef aşırı kilo aldım. Doğumdan sonra gider dedim ama talihsiz bir erken doğum süreci yaşadım ve psikolojik olarak çöktüm resmen. Dewamlı yeme isteği,tatlı krizlerine giriyorum. Doğumdan hemen sonra kilo verilir ama benim aksine 2 aylık yoğun bakım sürecinde sürekli hem ağladım hem yedim. Hayatım da görmediğim rakamları görüyorum tartıda. Endokrin doktorum bu iğneyi önerdi ama bir de kullananlardan yorumları merak ediyorum.