Lina123_ Kizlar bugün kızım 2. Ay aşısını oldu iki bacakta bir koldan aşı yaptılar. Aşıdan sonra kızım ishal oldu. Böyle bir yan etki olabilir mi. Netten araştırıyorum öyle bir yan etkisi bulunmaz yazmışlar. Bilgisi olan var mı
Umayada- Lina123_ bende yaptırdım canım ama olmadı ishal falan biraz ateş halsizlik yapabilir dediler ama ishal değildi yani üşütmüş falan olabilir mi bebeğin
-egem18 Lina123_ canım acaba normal miymiş benim bebeğim de aynı oldu hiçbir şeyi yoktu biranda başladı