Arkadaşlar merhaba baslıktada belirttiğim gibi bebeğim herseyi yalamak istiyor .1.5 yaşında . Mesela yolda yürüyoruz yere elini sürüp elini yalıyor . Öncedende herseyi ağzına alıyordu ama son 1 haftadır ellerini yalamaya basladı. Temiz kir ne varsa yalıyor ne yapmam lazım konusuyorum kızıyorum ne yapsam olmuyor