Bebeğim 9bucuuk aylık 4 gün önce ateşlenmeye başladı çok inatçı bir ateşti ama şükür geçti. İki tane diş çıkarıyor doktora götürdük salgın varmış virüs dedi kan idrar testleri iyi çıktı boğazı kızarık geniz akıntısı var dedi o kadar. Asla bir şey yemiyor doğru düzgün beni de emmiyor deliricem :( napcaz böyle geçecek diyin 😞😞