Balkizlarim SeninAnnenBirMelektiYavrm acaba bir yanlışlık falan mı oldu hakkınızda hayırlısı neyse o olsun inşallah 💐
Buse-3535 SeninAnnenBirMelektiYavrm içiniz rahat olsun, geçici bir durumdur. Benim bebeğimde yenidoğduğunda testi geçememişti. Meğer kulağında su birikmiş. Siz de o kulağının üstüne doğru yatırmaya çalışın yapabiliyorsanız, bir sonrakinde geçer😊🙏
SeninAnnenBirMelektiYavrm Balkizlarim 3 kere denedi geçmedi. Kulağında su birikmesi olabilir dedi. Doğduğunda yapılan testte geçmişti
Balkizlarim SeninAnnenBirMelektiYavrm inşallah su falandır geçmiş olsun rabbimin vardır bir bildiği güzel kapılar açar elbet ama özel bir nedeni mi var acaba 💐
SeninAnnenBirMelektiYavrm Gryffindor 1 hafta solunum sıkıntısı yüzünden yoğun bakımda yattı o yüzden 6 Aydan sonrada isteniyormus Deletedmom_32 Balkizlarim
SeninAnnenBirMelektiYavrm Buse-3535 ay inşallah ya. Günde 4 5 kez burnuna serum fizyolojik yap dedi inşallah faydası olur
Deletedmom_13 SeninAnnenBirMelektiYavrm merhaba benim bebeğim doğuştan sol kulak %90 kayıplı bir bebek. Şimdi cihaz kullanmaya hazırlanıyoruz
SeninAnnenBirMelektiYavrm Deletedmom_13 geçmiş olsun. Bizim doğuştan değil sonradan oldu doktor sıvı birikmiş olabilir dedi. Sanırım geçici ama endişeleniyorum yinede
Deletedmom_13 SeninAnnenBirMelektiYavrm geçici olmasına çok sevindim doğuştan bisey yoksa korkmayın dediğiniz gibi sıvı birikmesi gibi biseydir
tenceretavakuskana SeninAnnenBirMelektiYavrm kulagı tıkanmıs olablır ,hareket ettıyse cohazdan kaynaklı olablırı su bırıkmıs olablır kotu dusunmeyın bısuru sebebı olablır Korktugunuza ugratmasın rabbım yeter💐🤲🏻Onerdıklerı seylerı duzenlı yapın sadece banyo yaptırırkende ekstra dıkkat edın o surecte
Iscan SeninAnnenBirMelektiYavrm inşallah geçer bizimde yenidoğan işitme testının 3 unden de kalmişti 3-4 aylıkken tekardan test yapıldı yıne geçmedi sol kulak doğum suyu kalmiş olanilir denildi 8. Ayda bera testıne girdik çok şükğr geçti güzel düşünün 😇