kirmizibasliklikiz_ Azramina peki bir sey soracagim bilginiz var mi acaba. Benim iznim 15 haziranda bitiyor. Benim 15inde mi baslamam lazim yoksa 16sinda mi başlıyorum acaba ?
GizeminEdizi Azramina bunun dönüşü muhteşem olur kim bilir seminer ne zaman olacak.Agustosa almasalar bari.