selim-im Arkadaşlar ebebek kanyon bebek arabası kullanıyorum bu ok işaretle gösterdiğim Pet yıkanıyor mu acaba Aranızda yıkayan var mı acaba
NurCum Yıkanıyor ama tek yıkamanızı ve bi yastık kılıfı içinde yıkamanızı öneririm ben hep öyle yapıyorum bide 30 derece de 800 sıkma ayarında olsun