Dunyamsensn2008 Bebeğim 5 gün önce doğdu hemen aldılar yoğun bakıma sariliktan sarılığı düştü bu sefer enflasyon çok yükselmiş sadece sıvı ilaçla besleniyor yaşayan var mı sağ salim çıkan çok üzülüyorum sürekli ağlıyorum
Caglarass Dunyamsensn2008 Oğlum 11 gün kaldı kanda enfeksiyondan dolayı. Şimdi 4 aylık oldu bile. Geçmez gibi geliyo ama geçiyo canım tez vakitte önce sağlığına sonra sana kavuşur inşallah 😊
Yagizmomss Dunyamsensn2008 benim bebeğimde enfeksiyondan bir hafta hastanede yattı hemde taburcu olup eve geldiğimiz gün tekrar abar topar hastaneye gitmiştik sezaryen olmuştum hastaneden kapmıştı enfeksiyonu muhtemelen bol bol dinlen sütüne odaklan
Kaansmomm Dunyamsensn2008 ben de salı günü doğum yaptım. Bebeğimi yoğun bakımda bırakıp eve geldim. İnşallah en kısa sürede iyilesir evlatlarımız😔🤲🏻
Grupyildizi Enfeksiyondan benim kizim yatti suanda 3 yasinda hende cok agladim zor gunler gecirdim ama korkulacak bisey yok cnm merak etme antibiyotik kullanim sagliyorlar skinti yapma guclu ol bebegin gelince ilgileniceksin dinlen
Dunyamsensn2008 Grupyildizi İnşallah canım ya çok üzücü gerçekten Rabbim kimseyi evladiyla imtihan etmesin