Pasaben ben normal doğum yaptım çok dikişin yoktu 5 tane iç dış toplam vardı onlar 2. Ayda ,anca iyileşti ben antibiyotik bir gün içtim sonra kullanmadım çok dikisim olmadığı için bebise zarar gelmesin diye tavsiyem kaya bulasmamasina dikkat et ne olursa olsun önden arkaya sil ve yika ve kurut ama çiş sonrası silme de yıkama da çiş en iyi antiseptiklerden biridir iç çamaşırını günde iki üç kere degis günde bir defa da normal batikonu suyla karistir o bölgeyi yıka iyilesirsin Allah’ın izniyle herkesin bünyesi farkli