Dün 9 aylık aşısı oldu kızım hemşire ateşini kontrol et bugün dedi gece de huzursuzdu karnı tok altı temiz ağladı zorla uyuttuk calpol vermiştim gece uyumadan önce de acaba dişi mi ağrıyor aşı mi ateşi de yok sürekli ağlayarak uyanıyor bir yeri ağrıyor gibi keyifsiz bugün o ağlayınca üzülüyorum da azı dişi çıkıyor altta 😢