aybikreis canım bunda SPF yani güneş ışınlarından korunma yok, yanarsın. En az SPF 30 olan bir ürün almanı öneririm. Bende beyaz tenliyim, önce normal güneş kremi sürerim, yarım saat kadar sonda ise SPF içeren bronzlaştırıcı yağ sürerim ve bunu 2 saatte bir tekrarlarım. Bu şekilde deniz kenarında güzel renk aliyorum, balkonu bilmem 🤪