Hanımlar iyi günler. 11 ay 13 günlük bi kızım var bir gündür ateş ve ishali var salyası akmaya başladı ve ağzının kenarları içi avuç içleri böyle su çiçeği gibi doktora götürdük. Antibiyotik ve losyon verdi ama ne zaman geçer bu hastalık çocuğum sürekli ağlıyor emzik ememiyor ağzının içinde de olduğu için vücuduna yayılmaya başladı 😔 başından geçen var mı kızıma baktıkça içim gidiyor ağrıdan uyuyamıyor bile doğru düzgün