papatya09_ Biz bu gün yoğurt la başladık 3 gün az az yedik şükür alerjisi yok şimdi bi iki yemek kaşığı yiyoruz
Omurbebek papatya09_ ben üç dört gün yoğurt verdim birşey olmadı. Sonra üç gün kabak verdim birşey olmadı. Daha sonra havuç verdim. Sonrada havuç kabak karıştırıp verdim. Yarın da patatese başlayacam. Sonra patates havuç kabak karıştırıp verecem. Sonrada irmik katıp verecem. Meyve olarakta elma veriyorum. Haftaya armutta verecem.
Kayraaa59 papatya09_ bizde 4 gün sonra 5 aylık olacağız. Suana kadar sadece anne sütüyle beslendi ama 3 gündür susmamacasına ağlıyor. Acaba doymuyor mu diye düşünüyorum. 10 kilo çünkü. Bende kendimize yaptığım çorbadan çay kaşığıyla vermeye başladım. Baya baya yiyor. Artık başlasam diyorum doktora sormadım ama ne dersimiz kızlar?
Omurbebek Ahsen123 benim de geri çıkarır gibi yapıyor ben tekrardan oynayarak ağzına koyuyorum yiyor. Eme eme yavaş yavaş yiyor
Kayraaa59 Ahsen123 evet ama son günlerde çok ağlıyor ve sürekli meme istiyor. Normalde pek ağlayan bi bebek değil oğlum. Ne yaparsam yapayım susmuyor. Acaba diyorum kilo aldıkça sütüm mü yetersiz kalıyor. Ne yapacağımı şaşırdım çünkü, yada başka neden bu kadar ağlar bilemiyorum
Kayraaa59 babyfaceee evet 30 kilo da olabilir hatta! Ne alaka yani söylediğiniz? Sütüm ilk günkü doyuruculuğunda olmayabilir, kilo aldıkça yetersiz kalabilir. Herşey olabilir, fikir almak için sordum. Sizin ne biçim üslubunuz?
babyfaceee Kayraaa59 sütun yetersiz kalsa nasıl kilo alacak. Uslup? Hakaret mi ettim yine şaka gibisiniz 🤦
Kayraaa59 babyfaceee yahu yumuşak bi dille izah etmek varken dalga geçer gbi cevap veriyorsunuz. Bebeğim kilolu ama doymuyor demiyorum, kilolu olduğu için artık benim sütüm yetersiz mi geliyor, yeterince doyamıyor mu bundan mı ağlıyor acaba diyorum