Mucizegebelik tek başına direkt bir gaz damlası gibi anında çözmez probleminizi. Ancak uzun vadede iyi gelir. Doğumdan itibaren 6. ayına kadar probiyotik kullandık biz oğluma bağırsaktaki flora dengesini düzenlediği için kabızlık hiç yaşamadık mesela. Uzun vadede gazımıza da iyi geldi. Yalnızca biogaia bize iyi gelmedi onun yerine enterogis kullandık. Gazlı bir bebeğiniz varsa probiyotik kullanmanızı kesinlikle öneririm. Gaz için ise memnun kaldıklarım sab simplex, mommys bliss ve colic calm.