722 çıktı arkadasin hamilelik var midir acaba kaç olması lazim
Streptekok Evet var hayırlı olsun 💕
Streptekok hamile hayırlı olsun
Streptekok var gibi çünkü benim 600 küsür çıkmıştı sonraki hafta yine baktılar arttı
Yüksek çıkmış zaten hamile hayırlı olsun benim 435 di ilk öğrendiğimde