Merhaba bugün tam 1 hafta oldu kızım doğalı ptesi doktora gittik sarılık olmuş dedi kan ve idrar tahlili yapın dedi idrar tahlinini bir türlü alamadık vermiş oldukları poşet denk gelmiyor dökülüyor bu durumu yaşayan varmı yada başka yöntemi varmıdır aklımdan çıkmıyor bir türlü sarılığı nasıl olcak diye