Güzel anneler merhaba yarın direksiyon sınavım var 4. Hakkım ve içime büyük bir öküz oturdu desteğinize akıl vermenize ihtiyacım var yapabilecek miyim emin değilim park edemiyorum 1 tane doğru düzgün ettiysem 2 tane yamuk oluyor hocam sıkıntı yok heyecan yapmazsan halledersin diyor ama bilmiyorum ya sanki yine olmayacak gibi geliyor lütfen deneyimlerinizi benimle paylaşır mısınız?