Bebeğim 4ay 13 günlük sadece sağ memeyi emiyor yaklaşık 3haftadir böyle solu hiçbir şekilde almıyor pozisyon degistirsem bile ki beceremiyorum ters geliyo bi ara sag göğsüm şişti süt gelmiyodu ac durdu yinede solu emmedi sagiyorum ama günde iki kere bazen iyi uyursa üç kere süt azaldı ama aşırı değil sağ normal kilo aliminda suanlik sorun yok ama bilmiyorum eskisinden az emiyor.dr bebekler en sık 4. Ayda meme bırakır ısrarcı ol dedi aynı durumu yaşayan varmı sonradan düzeliyor mu bu şekilde mi devam ediyo