Minik_prensesim4
Merhaba benim de bebegimde gida alerjisi var. Sizin alerjiniz neye karsi belli mi acaba? Bize doktor 4. Ayımızdan beri hipp yulafli ve hipp pirinçli kaşık mamasıda kullandiriyor. 2-3 ogun kasik mama, diger özgünler formul mama ile devam ediyoruz yani. Cokta sevdi oğlum bu mamaları. Doktorunuza bir sorun bence. Ayrica tadimlarada baslamaniz lazim zaten. Havuc, yesil kabak, patates vs. Üç gun kuralina gore takip edip alerji yapmayanlarlar 6. Aydan itibaren ek gida yapabilirsiniz.