Merhaba bu mama balık yağı ihtiva ediyor ancak bebegim 9 aylik. Bir yaş oncesi kullanımı uygun degil. Kaldi ki bazi doktorlar balik yemeyi tavsiye ediyor yagini kullandirmak yerine. Bu mamayi kullanan var mi, ne düşünüyorsunuz bu konuda, memnun musunuz