Anneler merhaba bebeğim 4 ay 20 gün yatarak oyunlardan sıkılıp ağlıyor destekli oturma yapıyoruz biraz da öyle oynuyoruz. Ama hep kucakta dik durmak istiyor. Tek başıma büyütüyorum. Kollarım koptu 2
gündür. Bu kadar küçükken örümcek uygun mu ? Siz ne yapıyorsunuz bebişleri nasıl idare ediyorsunuz ?