Ataselim Kızlar efe turdan bilet aldım otobüs erken gelmiş. Sürekli bilet kesen kişi beni arayıp gelmediniz diyip durdu. Tartıştık telefonda. Bunları şikayet edebileceğimiz bir yer var mı