EndlessLove_ sağlık acısından iyi olduğunu söyleyemem doğumu ds orda yapmamıstım ben güveneemedigim için hatta onlar bile imkanınz varsa büüyük sehir de yapın demişlerdi. Cocugum bir kere hastlandı ondads istedigim verimi alamadım. O yönü kötü, sosyal bir hayatınız var ise , gezecek yer yok maalesef. Bizde zamanımız dolsun gitmeyi dört gözle bekliyoruz.