Merhaba deneyimli annişler bugün kontrole cagırmıstı doktorumuz grev varmış normalde ona soracaktım evimizin içi 26 27 derece nemde 55 genelde bütün odalar aynı bebek küçük olduğu için karar vermiyorm şortlu takımları filan var hastalanırımı diye korkyurom yeni doğan takımları da öyle cok ince degil ince uzun kollu tarzım yok hep yeni doğan takım var bide yaz için aldığım şortlu takımlar nasıl giydirmeliyim korkuyorm üşür mü diye bide oturduğumuz oda da cam açsam bebege zarar eder mi hafif esiyor sahile yakın evimiz