Sevcan_12 canım benim 16 aylık oğlum 11 kilo ne yapsam iştahsız yiyor, böyle kıymık kıymık yediği de yaramıyor. Çok hareketli. Bizim doktorumuz ilk zamanlarda mama takviyesi ver dedi ek gıdaya geçinde işte yine öyle az az yedi, sağlığı gayet yerinde demek ki iştahsız bir bebek dedi. Yani balık yağı falan veriyorum biraz faydasını gördüm ama doktorumuz da sağlığı yerindeyse üzülme demişti. Sende üzülme canım illaki yiyecekler kilo da alacaklar