Kızlar merhaba biraz uzun olacak kusura bakmayın lütfen.benim 20 aylık bı meleğim var şükürler olsun. doğduğu andan itibaren bir gece bile uyku uyumadım çünkü bir gece bile uyumadı .ilk zamanlar gaz dendi sonra dünyaya uyum dendi siz de biliyorsunuz işte denilen şeyleri ama öyle böyle derken derken Allah’ın bir gecesi bile uyumadı sabahlara kadar ağıt şuan bile .oyun oynamak yemek yedirmek en sevdiği şey turşu o bile kâr etmiyo geceleri avutmak için Şırnak’ta yaşıyorum eşim on gün yedi gün sürekli görevde Allah’a emanet hepsi de.ailem memlekette tek başına bakıyorum ve benim kuzum 20 aylık hala aynı .akıllı elhamdülillah ama gece olduğu zaman çocuğa yetemiyorum artık önceden kucağımda gezdirirdim ama şuan imkansız büyüdü şükür ağırlaştı kalkmıyor almakta zorlanıyorum sürekli kucağa.yanima çok geldi annem görümcem yardıma .ben gittim memlekete hep aynı hep aynı .kimsede durmaz babayı bile az gördüğü için kucağına gitmez hiç .sürekli benle yavrum doğal olarak hep bana düşkün .çok seviyorum onu her
annenin evladını sevdiği gibi .ama bazen oluyo ki ağlıyorum nerde hata yapıyorum diye .saat şuan üç ben şuan kahvaltı yapicam düşünün. psikolojim sıfırın altında.oyle günüm oluyoki yavrumu sevecek mecalim kalmiyo .doktor gittik çok hemde dualar okunmuş sular herşey ya herşey .etrafımda hamile arkadaşlarım senin kız gibi olmaz inşallah uykusu diye sürekli dua ediyorlar o derece .bana Allah rızası için dua edin yalvarırım .benim gibi olan var mı inşallah yoktur