Timbuktu merhaba benim kızımda 16 aylık yeni bıraktık gece emzirme sini doktoru bayadır diyordu bırakabilir diye ama brn devam etmiştim aç kalmasın dıye ama ek gıda yememeye başladı bir yaştan snra 1 kaşığı zorla veriyordum. Kademeli kestim ben geceyi yani kalktığı saatler genellikle aynıydı gece 11,1, 3,5 saatleri gibi ilk uyandığında emzirdim ikincisinde emzirmedim sakinleştirdim kucağımda ilk 3 gün zorluydu biraz ama alıştı snradan inek sütü ver demişti doktorumuz çok ağlarsa sakinleşmezse diye ama içmiyor hiç su veriyorum