DiNoSaUr Anneler okulda 2 defa beden eğitiminden kaldım 1.de yapamadım 2.de hamileydim, hoca beni mezun etmeyeceğini söylüyor aramızda bişide geçmedi çok üzülüyorum 25 şınav çekmemi istiyor doğum yapalı 2 ay oldu dikiş yerime bir şey olur mu?😔😔
gibicibicis DiNoSaUr bölümümüz ne ki beden eğitimi 1. sınıfta seçmeli olur onda da öğretmenler umursamaz zaten geçirir yapamayacağınız bir şeyde farklı bir şey ister belki öğretmenin takıntısı vardır çoğu öğrenci beden eğitimi dersini ciddiye almadığı için ogretmende ciddiye alınsın diye takiyordur yapabileceğiniz şeyi siz teklif edin eğer yapamayacak durumdaysaniz doktora gidin rapor alın doktor yapabilirsin derse zaten sorun olmaz ve şöyle bir şey var eğer besyo okuyorsanız öğretmen haklı ve tek seçeneğinz rapor almak ya da yapmak doktor olur derse 25 şınav fazla değil kolay yapılır
DiNoSaUr Kalimbanne verdi ama fark etmiyor geçirmicem diyor koşmamı istiyor artık spora başlayabilirsin dediler ama korkuyorum
Kalimbanne DiNoSaUr ay deli mi be 😬 sezaryen mi oldun 5 aydan önce yürüyüş dışında bişey onermiyorlar
Elif_1309 Leylaa_ kadın birde size karşı bı kadar kaba halden anlamaz acaba kendi evli mi bu hocanın hoca bile diyesim gelmiyor da adam olamamisa
DiNoSaUr ikinci_yeni mecbur çekeceğim diplomamı almak istiyorum Allahım korur inşallah bismillah diyip yapcaz bakalım
DiNoSaUr gibicibicis bölümüm paramedik dersim seçmeli değil zorunlu ders ayrıca rapor kabul etmedi ödev falan istedim hayır dedi
Elif_1309 DiNoSaUr bazıları böyle takık oluyor umarım sizi zorlamaz ben de sezaryen oldum birsk koşmayı iki ayda zor adım atiyordum