Dil bağı şüphesi ile saglik ocağına gittim bakti bana gore hareket ettiriyor dilini dedi dudagini falan yaliyormu diye sordu bende hayir dedim bilmiyorum bana normal geldi bi cocuk doktoruna götür icin rahat etmediyse dedi sizlerin bebislerinin durumu nedir yani 3 aylik bebek dudagini falan yalarmi