dilaaara Kızlar selam bebeğim 1 aylık kolik oldu doktor bize colinox damla dan günde 3 kere 10 damla olarak kıllanın dedi fakat şimdide bebek ishal oldu damladan dolayı normal mi bı kullanan var mı