Bebeğim 8 ay 20 günlük ve şu an gelişme oyun çağında olduğundan çok hareketli. dışardan yemeğe de başladı. Uyku düzenimiz mahvoldu. Gece sürekli uyanıyor. Ama asıl korktuğum az az emiyor. İştahlı emmiyor. Bu gelişme çağında olduğundan mı yoksa dışardan çok fazla yemesiyle mi ilgili ki ben yine öğünlerine dikkat ediyorum ama emmeyi bırakır diye korktum ne biliyim. Normal mi sizin bebişler de durum nasıl?