Kızlar merhaba 2 yaşında bir oğlum var. Bundan 2 3 ay önce herşey çok normaldi çok uslu bir bebekti ama şu sıralar okadar huysuzlaştı ki anlamadığım bişi var oğlumda. Herşeye ama herşeye ağlıyor. Hiç bir isteğine hayır diyemiyoruz. Gerçekten hiç ama hiç sabrım kalmadı çok üzülüyorum ne yapacağımı şaşırdım. Birde 5 yaşında oğlum var ikisi de çok kavga ediyor oyuncak vs kavgası hiç bitmiyor kızsam olmuyor daha çok ağlıyor. Ne yapsam sizce bana tavsiyeleriniz neler olur aynı durumu yaşayan var mı ?