Bebeğim 3 aylık. Doğdugunda simsiyah saçla ve çok fazla saçla doğdu. Şu an da öyle. Eşim beyaz tenli yeşil gözlü sarışın ben siyah saçlı esmerim. Başka bebeklere baktığımda hep sarı ya da kumral saçlı olduklarını görüyorum sadece benim bebeğiminnl saçları bu kadar siyahmis gibi geliyor. Bu durum eşime de tuhaf geliyor bana yansıtmasa da değişir mi diye umuyor. Sizce bu aydan sonra saç renginin değişmesi gibi bir durum olur mu