Merhaba. Oğlum geçen yaz 23 aylıkken WC eğitimi verdim fakat çocuğum tam alışmışken komşu baskı ve konuşmalarıyla şok korktu çok mutsuzlaştı. Parka bile gitmek istemiyordu. 17. Gün çok fazla tuvaletini tutması ve mutsuzluğundan dolayı bezi geri taktım. Şuan 34 aylık olmak üzere haala annecim WC ye yapalım dediğim zaman anne lütfen bezime yapmak istiyorum diyor. Aslında kaka ve çişini söylüyor söylemese bile anlıyorum hadi gel hemen WC gidelim dediğim zaman anne lütfen bezime yapıcam hayır deyip kaçıyor. Bu durumu yaşayan var mı? Bez eğitimi için tekrardan başlamak için daha beklemelimiyim. Korkmasını istemiyorum süreci işgenceye dönüştürmek istemiyorum ikimiz adınada. Bu sefer altına, yatağa kaçıran bir çocuk olmasını istemiyorum o korku ile.